sobota, 26 lipca 2014

CHRUPKIE PIECZYWO z łososiem i kiełkami

Alternatywa dla kalorycznego białego pieczywa, chleba i bułek? Pieczywo chrupkie!
Początkowo trudno było mi zrezygnować z pysznej bułeczki co rano i kolejnej do pracy czy na uczelnię. Jednak uparcie, motywacja i chęć osiągnięcia celu zwyciężyła :)
Przez cały tydzień jadłam pieczywo chrupkie na śniadanie (gdy nie miałam już ochoty na owsiankę :) ) i kolację. Już na trzeci dzień nie odczuwałam głodu po zjedzeniu takiej porcji na śniadanie. Dodatkowo, gdy wiedziałam że będę długo poza domem (i dostępem do jedzenia) przygotowywałam sobie zamiast zielonej herbaty, mój ulubiony zielony koktajl, o którym napiszę niedługo, bo na prawdę warto go spróbować i regularnie pić!


Dlaczego warto jeść pieczywo chrupkie?

  • Jedna kromka zawiera zaledwie 19 kcal!
  • Wypiekane jest bez dodatku cukru i mleka
  • To naturalne źródło magnezu i cynku, witamin z grupy B i kwasu foliowego
  • Posiada wysoką zawartość błonnika




Jeśli masz obawy, że pieczywo będzie suche, niesycące i nudne, to jesteście w dużym błędzie!
Mój ulubiony dodatek to chrupkiego pieczywa to łosoś i miks kiełków (głównie lucerny, rzodkiewki i soczewicy), czasem dodaję jeszcze serek naturalny i pomidor. Taka kanapka jest sycąca! - z całą pewnością wytrzymasz na niej 3 godziny, bez obaw że będziesz musiała podjadać między posiłkami :)

A Ty z czym zjesz dziś/jutro swoją kanapkę z chrupkiego pieczywa? :)


2 komentarze:

  1. Dobrze myślę, że to sonko razowe? Bo jeśli tak to nie się nie dziwię, że Ci smakuje, bo to najlepsze pieczywo chrupkie jakie można dostać :) A próbowałam wielu. Kiedyś było razowe z miodem i było jeszcze pyszniejsze, ale paskudy przestały produkować...

    Ja lubię z serkiem wiejskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to własnie Sonko razowe :) Pyyyyycha!

      Usuń