niedziela, 21 września 2014

PASTA MARCHEWKOWA

Dzisiaj przepis na pyszne grzanki z pastą z... marchewki! Przepis znalazłam na blogu Feel Eat, który bardzo lubię i gdzie często zaglądam w poszukiwaniu inspiracji. Pasta jest przepyszna (a warto zaznaczyć że nie jestem fanką surowej marchewki! :) ), a dzięki obecności chili zyskuje nieco ostrzejszego smaku.


Składniki na około 6 grzanek:

  • dwie marchewki
  • 100g sera ricotta
  • szczypta soli
  • przyprawa chili
Marchewki myjemy, obieramy i ścieramy na tarce na małych oczkach. Dodajemy do startej marchewki ser ricotta, oraz przyprawy wedle uznania. Ja użyłam więcej chili, aby pasta nie była za słodka. Dzięki temu wraz z pierwszym kęsem czujemy słodką marchewkę i ser, a już po chwili przyjemny posmak ostrej papryczki! :)

Chleb podsmażamy na patelni z użyciem oleju - ja użyłam oleju rydzowego. Tak przygotowane grzanki smarujemy pastą i jeeeemyyyy! :))



2 komentarze:

  1. Mniam! Syl, musze to koniecznie wybrobowac :D omomom!

    OdpowiedzUsuń
  2. też z chęcią spróbuje ;)
    zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń