czwartek, 11 września 2014

OWSIANKA z gęstym musem

Dziś propozycja owsianki z gęstym musem z owoców sezonowych. Nie będzie to typowa owsianka na mleku, tylko wersja błyskawiczna z jogurtem naturalnym. I zarazem jest to propozycja dla tych, którzy jogurtów naturalnych... nie lubią! A więc dla wszystkich niejadków, dzieci i poszukujących smacznych zamienników gotowych jogurtów owocowych, składających się w 100% ze zdrowych owoców.

Składniki na dwie porcje:

  • 2 małe opakowania jogurtu naturalnego
  • ok. 200g płatków owsianych błyskawicznych
  • małe pudełko jeżyn (około 15 sztuk)
  • jedno jabłko
  • 4 śliwki
Wszystkie owoce myjemy, jabłko obieramy ze skórki, usuwamy gniazdo nasienne i kroimy na mniejsze części. Śliwki przekrawamy na połówki i usuwamy pestki. Wszystkie owoce umieszczamy w blenderze i blendujemy na gładką masę.
W przypadku blendowania jeżyn warto zastosować dodatkowe środki ostrożności - jeżyny są bardzo soczyste i chętnie pryskają swoim sokiem na blat, ściany i niestety na naszą bluzkę też... :)





Po zblendowaniu dodajemy mus do jogurtu naturalnego i płatków owsianych. Taka porcja z pewnością Was nasyci (ja ledwo dałam radę zjeść ją całą na kolację!). Jeśli pozostanie Wam trochę musu, warto wykorzystać go następnego dnia do południowej przekąski np. kaszy manny z musem lub dolać mleka i cieszyć się pysznym koktajlem :)
Smacznego!


P.S. Wybaczcie jakość zdjęć :) Magda robi je w ciągu dnia, ja wieczorami przy sztucznym świetle - nie moja wina, że to wtedy przychodzą mi do głowy najsmaczniejsze pomysły :)

1 komentarz:

  1. Wygląda bardzo smacznie :)
    Pozdrawiam www.milkimary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń